hiukset

 17.9.2019

Tänään aiheenamme on: hiukset!

S Öö mun mielestä hiukset on iha kivoi ja hienoi ku niit voi värjää ja laittaa niit jotenki mut on semmosetki hienoi joil ei oo hiuksii. Mä tykkään yleesä syyä mun omii hiuksii sillee et revin niit eka irti tai leikkaan ja sit nami nami. Parasta on jos kaveri tulee käymää ja silt tyylii putoo hius ni laittaa sen taltee semmmosee mun hiusrasiaa ja myöhemmi voi nauttii siit. Mun omat hiukset on iha ok. Parasta hiukset on ketsupin tai kurkkumajoneesin kanssa.

Kuvahaun tulos haulle disgusting hair

K Mun hiukset oli pienenä ihan ok. Kerran mun serkku värjäs meijän vessassa itelleen punaset hiukset ja laitto mulle neljä punasta raitaa:) Sen jälkeen mulla oli vaaleit raitoi jtn 5 vuotta mut sit lähti. 4 luokalla matkin R ja leikkasin otsatukan jonka kasvatin pois vaan että leikkaisn ne kasilla uuestaan. Jossain vaihees mulla oli aika pitkätki hiukset mut sit neki läks.Viimevuonna värjäsin mun hiukset violeteiks kaks kertaa siitää punaseks, siniseks ruskeeks, tosi tumman ruskeks ja sit taas vaaleen ruskeeks ja sit vaaleiks. Välissä ne oli keltaset ja oranssit:)
Mun nyt mulla on hiukset.

Kuvahaun tulos haulle baby hazel hair

R Mulla ei oo, koskaa värjätty koko päätä. Joskus 6-7 luokalla mun sisko värjäs mun latvat vaaleiks ja sitte aina laitoin niihi vaaleisii jotai niitä biozellinn väri juttui, jotka lähtee pesus nii ne oli välillä aika kauheet, mut ei se haittaa. Sitte sitä ennen ehkä nelos luokalla mun sisko leikkas mulle otsatukan ja ne oli iha jäätävät, mut onneks ne kasvo, mut silti mun nelosluokan koulukuva on iha hirvee. Nyt mulla on iha ok hiukset tai sillee ku mulla on vaa oma väri a ne on sut pitkät, mut haluun vielä pidemmät. Haluun kyllä joku päivä (en lähi aikoina) värjää hiuksia, mut en varmaa millää kestovärillä semmoset lilahtavat hiukset. vähä niiku tän väriset, mut ei ne ois kyll varmaa noi hienot :)
Kuvahaun tulos haulle brown purple hair

V Pienenä en koskaan halunnu leikata hiuksistani kun vaan latvat, ku halusin kasvattaa piiitkät hiukset. Mut sitte joskus olikoha 3 luokan aikoihi läks varmaa 20cm hiuksista, oli polkkatukka sen jälkee ja sitte kasvatin taas pitkät. Ekan kerra värjäsin semmosella värishampoojutulla about 14vuotiaana. Sitte tossa jokunen aika sitte leikkasin taas hiukset semmoseks olkapäähän ylettyväks, mutta taas kasvatan niitä. ku leikkasin ne viimesimmän kerran nii sen jälkee rupesin vaalentamaan ku halusin siniset hiukset. Pari kertaa vaalensin (oma väri on sellane kultaseen vivahtava ruskee) ja niistä tuli oranssit ja tykkäsin siitä aika paljon nii annoin sen olla jonkun aikaa. Sitte vaalensin taas ja vedin violetiks ku en uskaltau sinistä vielä sillo laittaa. Violetin jälkeen taas vaalensin ja sitte tuli siniset ja niistä tuli aikas kivat, mutta se väri irtos aika nopeesti joten piti värjätä uuellee ja siitä tuli hiukan tummempi ku aijemmi. Nyt taas on aika paljon vaalentuneet mutta en jaksa värjätä ku haluun ehkä kasvattaa oman värin takasin. jossain vaiheessa mulla oli sellanen melkeen hiano otsatukka mutta sen kasvatin aika nopee pois.
Kuvahaun tulos haulle blue hair

Kommentit